Koks turi būti Marketingo specialistas

Jeigu norima sėkmingai dirbti marketingo specialistai bei teikti marketingo paslaugos, tai darbdaviui reikia įrodyti, kad turima darbui reikiamų gebėjimų, įgūdžių ir savybių. Taigi, sėkmingi marketingo specialistai bus tie žmonės, kurių unikalios kompetencijos, patirtis, interesai ir vertybės leis efektyviai spręsti įmonės problemas ir neš jai naudą.

Darbdavys gali iškelti nemažai reikalavimų, tačiau tinkamiausias kandidatas bus tas, kuris labiausiai atitiks organizacijos poreikius. Galima išvardinti bendruosius gebėjimus, patirtį, kuri svarbi darbdaviui, tačiau svarbiausia būna konkretūs gebėjimai bei motyvacija, kuri įrodytų, kad marketingo specialistas gebės kurti vertę ir naudą organzicaijoje bei teikti marketingo paslaugos.

Bendrosios savybės, pageidautinos visoms specialybėms, tarp jų ir marketingo specialistui:

Asmeninė atsakomybė, energija, pastangos, atkaklumas, tikslingumas, entuziazmas, bendravimo gebėjimai, gebėjimas spręsti konfliktus ir priimti sprendimus, laiko planavimo įgūdžiai.

Specialieji reikalavimai, norint būti pripažintu ir įvertintu marketingo srities atstovu:

Pomėgiai sietųsi su darbo specifika, išsilavinimas atitinkamos srities, individualiai lankyti kursai, seminarai, akademiniai apdovanojimai, bendravimas užsienio kalbomis, kompiuterių bei kitos technikos valdymo įgūdžiai, socialiniai gebėjimai, vadovavimo patirtis, pardavimų patirtis, analitinis mąstymas.

Pageidavimų šiems specialistams gali būti daug ir dauguma žmonių tikrai turi šiuos bendruosius požymius, tačiau yra tam tikros specifinės kompetencijos bei savybės būtinos norit tapti sėkmingu marketingo specialistu ir gebėjimas teikti marketingo paslaugas.

Taigi, marketingo specialistai turi turėti gerus laiko planavimo ir organizavimo įgūdžius, sugebėti organizuoti reklamą, bendradarbiauti su kitomis įmonėmis bei rinkti naujausią informaciją, susijusią su įmonės veikla bei marketingo naujienomis. Tai turi būti komunikabilus žmogus, nes nuolat teks bendrauti su klientais, kitomis įmonėmis. Mokėti priimti žaibiškus sprendimus ir diplomatiškai nagrinėti skundus, konsultuoti klientus, išsiaiškinti jų poreikius, organizuoti įvairius renginius bei įgyvendinti tam tikrus projektus, viską suplanuoti nuo pradžios iki galo. Tai itin judrus darbas ir dažnai be tiksliai nustatytų darbo valandų, gali tekti dirbti savaitgaliais, švenčių dienomis. Būtina mokėti užsienio kalbas, išmanyti asmens psichologiją, neverbalinę kalbą, žinoti tam tikras gudrybes, pardavimų taktikas ir mokėti naudotis šiuolaikinėmis ryšio priemonėmis.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.